BSc Raqamli marketing va menejment

OXUS UNIVERSITETI

Bakalavr

Qabul mudati: 1 Oktabr 2024

Toshkent shahri

Yo'nalish haqida

BSc Raqamli marketing va menejment - Raqamli marketing va menejment yo’nalishi talabalarni marketing tamoyillari va raqamli strategiyalar bo'yicha keng qamrovli bilimlar bilan ta'minlaydi. Dastur raqamli marketingning asosiy tushunchalari va nazariyalarini, jumladan iste'molchilarning xatti-harakatlari va bozor tadqiqotlarini o'z ichiga oladi. Talabalarimiz raqamli marketing texnologiyalari va strategiyalarini real senariylarda qo‘llashni, marketing kampaniyalarni ishlab chiqish va boshqarishni hamda ularning samaradorligini tahlil qilishni o‘rganadilar. Ijtimoiy media marketingi, elektron pochta marketingi, veb-sayt dizayni va tahlillarni o'z ichiga olgan holda, bu jo’nalish an'anaviy va raqamli marketingda mustahkam poydevor yaratadi, bitiruvchilarni zamonaviy biznes muhitida muvaffaqiyatli martaba uchun tayyorlaydi.


Universitetga qabul qilinish talabalari:

Kamida IELTS 4.5 / Multilevel B1/TOEFL iBT 32 /DuoLingo 80 / 

Ingliz tili - 1 ball (30ta test)

IQ – 2 ball (15 ta test)

Matematika – 1,5 ball (20 ta test)


O'qish davomiyligi :

Kunduzgi ta'lim shakli uchun : 4 yil

Ta’lim tili va kontrakt narxlari

Ta'lim tili
Ingliz tili
Kunduzgi
18 000 000 so'm / yillik
;