Marketing
Raqamli iqtisodiyot va agrotexnologiyalar universiteti
Bakalavr
Qabul mudati: 22 Avgust 2025
Toshkent shahri
Yo'nalish haqida
Marketing - bu mahsulot yoki xizmatni to‘g‘ri auditoriyaga yetkazishda muhim rol o‘ynaydi.
Marketing yo‘nalishida ta’lim olayotgan talabalar turli xil bozor tadqiqotlari, strategik rejalashtirish va reklama kompaniyalari orqali mahsulot va xizmatlarni samarali tarzda targ‘ib qilish bo‘yicha bilimlarni egallaydilar.
Karyera imkoniyatlari:
❖ Reklama agentliklari
❖ Raqamli marketing kompaniyalari
❖ Chakana savdo kompaniyalari
❖ Xalqaro savdo kompaniyalari
❖ Ijtimoiy media marketing kompaniyalari
❖ Marketing tadqiqot kompaniyalari
Kunduzgi: 4yil
Sirtqi: 5yil
UDEA ichki imtihoni:
- Matimatika – 2,7 ball (20 ta savol)
- Mantiqiy savol – 2,2 ball (10 ta savol)
- Ingliz tili – 1,2 ball (20 ta savol)
O'tish bali kamida 40 ball
Imtihonsiz kirish uchun:
- IELTS sertifikati 5,0 va undan yuqori ball bo‘lsa va B2 CEFR sertifikatiga ega abituriyentlar Ingliz tili testidan ozod etiladi.
- So‘nggi 2 yildagi bitiruvchi (attestat yoki diplomidagi) baholari orqali (4.5+)
- DTM balli orqali (70+) (iqtisodiyot sohasidagi)
Ta’lim tili va kontrakt narxlari
- Ta'lim tili
- O'zbek tili
- Kunduzgi
- 22 200 000 so'm / yillik
- Sirtqi
- 17 800 000 so'm / yillik