Marketing and Public Relations (+Foundation Business)
Bakalavr
Qabul mudati: 30 Sentabr 2024
Toshkent shahri
Yo'nalish haqida
Marketing and Public Relations (+Foundation Business)
Marketing (inglizcha: market — „bozor“, „bozordagi harakat“, „faoliyat“) — korxonaning tovarlar ishlab chiqarish va sotishini tashkil etish hamda boshqarish;
Jamoatchilik bilan aloqalar - bu tashkilot va uning auditoriyasi o'rtasida o'zaro aloqa, tushunish, qabul qilish va hamkorlik aloqalarini o'rnatish va qo'llab -quvvatlashga yordam beradigan xarakterli boshqaruv funktsiyasi; Bu muammolarni yoki muammolarni boshqarishni o'z ichiga oladi, bu menejerlarga jamoatchilik fikriga xabardor va sezgir bo'lishga yordam beradi; menejerlarning jamoat manfaatlariga xizmat qilish mas'uliyatini belgilaydi va ta'kidlaydi; menejerlarga o'zgarishlardan oldinda qolishga va ularni samarali ishlatishga yordam beradi, ularni tendentsiyalarni oldindan ogohlantirish tizimi sifatida tushunadi.
Imtihon bloki: Ichki imtihondan o'tish
Ta'lim tili: Ingliz tili
Talablar: IELTS 6.0 yoki ichki imtihondan o'tish
Ichki imtihonni topshirish narxi 1 300 000 so‘m.
Kunduzgi ta’lim: 34 500 000 so‘m.
Kunduzgi ta'lim muddati - 4 yil.
Ta’lim tili va kontrakt narxlari
- Ta'lim tili
- O'zbek tili
- Kunduzgi
- 34 500 000 so'm / yillik