Marketing (mediamarketing va reklama)
O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti
Bakalavr
Qabul mudati: 25 Iyun 2024
Toshkent shahri
Yo'nalish haqida
Ijtimoiy media marketingi mahsulot yoki xizmatni ilgari surish uchun ijtimoiy media platformalari va veb-saytlaridan foydalanishdir . Elektron pochta marketingi va raqamli marketing atamalari hali ham akademik doiralarda hukmronlik qilsa-da, ijtimoiy media marketingi amaliyotchilar va tadqiqotchilar orasida tobora ommalashib bormoqda. Aksariyat ijtimoiy media platformalarida o'rnatilgan ma'lumotlar tahlili vositalari mavjud bo'lib, ular kompaniyalarga reklama kampaniyalarining rivojlanishi, muvaffaqiyati va ishtirokini kuzatish imkonini beradi.
Reklama — tovarlarning sifati, ularni sotib olishdan koʻriladigan naf haqidagi axborot; bevosita yoki bilvosita foyda olish maqsadida yuridik va jismoniy shaxslar yoki mahsulot toʻgʻrisida tarqatiladigan maxsus axborot. Reklama marketingnnng tarkibiy qismi hisoblanib, talab va isteʼmolchilar didining shakllanishiga taʼsir koʻrsatadi.
Ta’lim tili va kontrakt narxlari
- Ta'lim tili
- O'zbek tili
- Kunduzgi
- 7 400 000 so'm / yillik
- Sirtqi
- 8 623 000 so'm / yillik