Marketing (tarmoqlar va sohalar bo‘yicha)
Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Bakalavr
Qabul mudati: 25 Iyun 2024
Toshkent shahri
Yo'nalish haqida
Ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha bakalavrlar kasbiy faoliyatlarining ob’ektlari
- davlat va nodavlat tashkilot, korxona va muassasalar, kompaniyalar (firmalar), ishlab chiqarish birlashmalari va boshqalar;
- iqtisodiyotning turli soha va tarmoqlarida tashkilot, korxona va muassasalar samaradorligi va natijadorligini oshirish jarayonlari;
- iqtisodiyotning turli tarmoq va sohalarida marketing tamoyillarini tatbiq etish, davlat va nodavlat korxonalarida marketing faoliyatini tashkil etish;
- tashkilot va korxonalar bozor faoliyatida zamonaviy marketing tizimini tashkil etish, marketing tadqiqotlari o‘tkazish, marketing boshqaruvi samaradorligini oshirish, marketing strategiyalarini ishlab chiqish.
- Marketing (tarmoqlar va sohalar bo‘yicha) ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha bakalavriat
- bitiruvchilari pedagogik qayta tayyorlashdan o‘tgandan keyin, professional ta’lim muassasalarida ta’limning vakolatli boshqaruv organlari tomonidan aniqlanadigan umumkasbiy va ixtisoslik fanlarini o‘qitish va kasbga o‘rgatish faoliyatlari bilan shug‘ullanish huquqiga ega bo‘ladi.
Kvalifikatsiya : Marketing
Ta’lim tili va kontrakt narxlari
- Ta'lim tili
- O'zbek tili, Rus tili
- Kunduzgi
- 13 306 500 so'm / yillik
- Sirtqi
- 13 306 500 so'm / yillik
- Masofaviy
- 13 306 500 so'm / yillik